پیدایش نگران کننده نوع جدید ویروس کرونا در بریتانیا
نوشته شده توسط : gheirati

به گفته وزارت بهداشت ایتالیا اولین بیمار مبتلا به نوع جدید ویروس کرونا در شهر بریتانیا ایتالیا شناسایی شده است.

در پی انتشار این خبر در روز شنبه وزارت بهداشت کشور ایتالیا بیان کرد: چند روز پیش مسافری به همراه همسرش از انگلیس به رم با هواپیما سفر کرده اند که به ویروس کرونا مبتلا می شوند. پس از شناسایی و تشخیص کرونا مشخص می شود که این ویروس نیز نوع جدید ویروس کرونا با نام VUI-202012/01 می باشد. این دو مسافر اکنون در قرنطینه قرار گرفته اند.

بسیاری از شهر ها و کشور های اطراف از ابتدای خبر شیوع این ویروس تمامی مرز های خود را به روی این کشور بسته اند.  همچنین کشور های پرتغال، بلغارستان، فرانسه، ایتالیا، آلمان، سوئیس، سوئد، کرواسی، ایرلند، دانمارک، بلژیک، لهستان و... پرواز های ورودی و خروجی خود را به انگلیس متوقف کرده اند.

دولت انگلیس از لحظه شناسایی این نوع جدید ویروس، محدودیت هایی را در این کشور اعمال کرد. به گفته متخصصان، سرعت شیوع این نوع ویروس بسیار بالا می باشد. به همین دلیل نخست وزیر انگلیس در پی جلسه ای که با اعضای دولت داشته است، عنوان کرده است که سطح محدودیت های اعمال شده در جنوب شرق این کشور بسیار بالا خواهد بود، آنچنان که در قرنطینه وجود دارند.  

شهروندان نیز باید تنها در صورتی به بیرون از خانه بروند که کار ضروری وجود داشته باشند. در غیر این صورت نباید از خانه های خودشان بیرون بیایند.

رستوران ها، کافه ها، کلوپ های شبانه، سالن های بدنسازی، آرایشگاه هاو... از جمله مشاغلی می باشند که با توجه به محدودیت های اعمال شده تعطیل می شوند.  





:: برچسب‌ها: ویروس کرونا , کرونا , نوع جدید ویروس کرونا , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: